Opis posla
• Samostalna obrada i analiza podataka o gledanosti TV programa i posjećenosti internetskih portala
• Izrada redovitih i ad hoc izvještaja
• Priprema prezentacija o rezultatima za potrebe prodaje, programskog odjela i Uprave
• Sudjelovanje u pripremi cjenika programa
• Izrada analiza za potrebe newslettera i promocije Društva
• Slanje podataka o gledanosti i promociji konkurencije
• Komunikacija s dobavljačima podataka prema potrebi
• Koordinacija interne komunikacije s vanjskim dobavljačima
• Analiza i usporedba podataka dobivenih tržišnim istraživanjima s relevantnim izvorima
• Prikupljanje podataka putem relevantnih izvora za istraživanje tržišnih trendova
• Praćenje i primjena novih funkcionalnosti analitičkih alata i softvera
• Interna edukacija kolega i kontinuirano stručno usavršavanje u području medijskih istraživanja
Zahtjevi poslodavca
• VSS / VŠS (poželjno PMF, matematika, sociologija, psihologija, ekonomija i slična usmjerenja)
• Minimalno 3 - 5 godina relevantnog radnog iskustva
• Odlično poznavanje statističkih i analitičkih alata (npr. SPSS, Excel napredno)
• Poželjno iskustvo rada u alatima poput Arianna, DotMetrics, Google Analytics, AdScanner, TVbeat
• Razvijena sposobnost analitičkog i kritičkog razmišljanja te prepoznavanja trendova
• Odlične komunikacijske i organizacijske vještine
• Izražena samostalnost i proaktivnost u radu
• Visoka motivacija i spremnost na učenje
• Odlično poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
Prednosti rada
• Ugovor o radu na neodređeno vrijeme uz probni rok
• Dodatne benefite
• Mogućnosti edukacija
• Individualni pristup i kontinuirani razvoj znanja
Opis tvrtke
Naš klijent je vodeći medijski sustav prisutan na domaćem tržištu, s fokusom na informiranje, inovacije i praćenje trendova u televiziji i digitalnim medijima.
Za njihov Odjel medijskih istraživanja – centar za analizu gledanosti, čitanosti i tržišnih trendova koji koristi brojne izvore podataka za izradu analiza i prediktivnih modela – u potrazi smo za osobom s izraženim kritičkim i analitičkim razmišljanjem te poznavanjem medijskog okruženja, na poziciji: Stariji analitiča medijskih istraživanja (m/ž).